door Capelle Nieuws
•
11 okt., 2020
Het is inmiddels augustus, maar we zitten niet stil bij MLB Media. Zo hebben we vorige week zaterdag onze algemene voorwaarden aangepast en de nieuwe website van Capelle Nieuws gelanceerd. Daarnaast heeft onze nieuwssite afgelopen week de 1000 vind-ik-leuks bereikt. Capelle Nieuws is ons succesvolste merk, sinds de lancering van de officiële website op 2 maart heeft de site al meer dan 50.000 website bezoeken gehad. Het artikel over de eerste corona besmetting in Capelle aan den IJssel is tot nu toe het meestgelezen artikel geweest. Daarnaast zijn de berichten over de eerste besmetting meer dan 130 keer gedeeld. Dankzij dit artikel kreeg Capelle Nieuws er in minder dan één dag 100 vind-ik-leuks bij op Facebook. De berichtgeving van Capelle Nieuws was sowieso erg succesvol. Op 16 maart had de nieuwssite 257 vind-ik-leuks en op 31 maart had de nieuwssite al 522 vind-ik-leuks bereikt. Capelle Nieuws was overigens de enige nieuwssite in Capelle elke dag een update gaf van de coronacijfers. Daarnaast is het aantal vind-ik-leuks ook mede door de groep ‘Capellenaren’ zo omhoog gegaan. In de groep, die inmiddels meer dan 2300 leden heeft, zijn er veel berichten van de nieuwssite gedeeld waardoor het aantal vind-ik-leuks ook is gestegen. Al met al waren de afgelopen 7 maanden goede maanden voor Capelle Nieuws en MLB Media, ondanks de coronacrisis.